سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسرکم! ... برادرت را به اعتماد دوستی میان خودتان، ضایع مکن ؛ زیرا آن که حقّش را ضایع کرده ای، برادرت نیست . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به فرزندش محمّد حنفیه ـ]
حرف جاسم
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 67817
بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
........... درباره خودم ...........
حرف جاسم
جاسم
سلا م من شخصیتی هستم دوستار ارتباط اجتماعی با جوانان

........... لوگوی خودم ...........
حرف جاسم
............. بایگانی.............
هوسی نشی
تابستان 1386
پاییز 1385

........... دوستان من ...........
امام حسین

............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • عصمت فروشی

  • نویسنده : جاسم:: 87/9/30:: 7:55 عصر

    شبی مست و خراب می گذشتم از در ویرانه ای

    ناگهان چشم مستم خیره شد بر در خانه ای

    پدری کور و فلج افتاده کنار پنجره

    مادرک از سوزوسرما می زند دندان به لب

    دخترک مشغول عیش ونوش با بیگانه ای

    زان پس به خودلعنت فرستادم که هرگز باچشم مست

    نروم در هر خانه ای تا ببینم دختری می فروشد

               عصمتش را بهر نان خانه ای


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ