سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت دنیا خرد را تباه می کند و دل را از شنیدن حکمت باز می دارد و کیفری دردناک می آورد . [امام علی علیه السلام]
حرف جاسم
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 67824
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
........... درباره خودم ...........
حرف جاسم
جاسم
سلا م من شخصیتی هستم دوستار ارتباط اجتماعی با جوانان

........... لوگوی خودم ...........
حرف جاسم
............. بایگانی.............
هوسی نشی
تابستان 1386
پاییز 1385

........... دوستان من ...........
امام حسین

............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • حالاولایتی هابخونن

  • نویسنده : جاسم:: 88/6/30:: 5:8 صبح

    شماولایتی ها آب هم توی دلتون تکون نخوره

    چون ماها امام زمان و رهبر عزیز روداریم

    اگه کسی زورش می رسید کاری کنه

    توی این سی سال می کرد

    حتی آمریکا.این دست نشوندهاشون

    توی ایران که سوسکند که خدومون

    با دمپایی لهشون می کنیم

    جان مافدایی ولایت.


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ