سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]
حرف جاسم
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 67824
بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
........... درباره خودم ...........
حرف جاسم
جاسم
سلا م من شخصیتی هستم دوستار ارتباط اجتماعی با جوانان

........... لوگوی خودم ...........
حرف جاسم
............. بایگانی.............
هوسی نشی
تابستان 1386
پاییز 1385

........... دوستان من ...........
امام حسین

............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • مرده پرست

  • نویسنده : جاسم:: 88/3/1:: 2:35 صبح

    من که هنوز باورم نمی شه آشیخ محمدتقی بحجت پروازکردورفت

    آخرین بازمانده ازشاگردان کوه توحید آقاسیدعلی قاضی

    69سال بین مابودونشناختیمش حالاایشون باپیامبرهمنشینند

    ومابعدازرفتنشون ازعظمتشون حرف می زنیم

    حتمابرکت هایی که به واسطه آقانصیب مامی شد

    ازاین به بعدوجودنداره ماایرونی ها مرده پرستیم


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ