سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]
حرف جاسم
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 67814
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
........... درباره خودم ...........
حرف جاسم
جاسم
سلا م من شخصیتی هستم دوستار ارتباط اجتماعی با جوانان

........... لوگوی خودم ...........
حرف جاسم
............. بایگانی.............
هوسی نشی
تابستان 1386
پاییز 1385

........... دوستان من ...........
امام حسین

............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • سبزهاحتمابخونن

  • نویسنده : جاسم:: 88/6/30:: 4:51 صبح

    سخنم باشمارنگ سبزهاست:

    اون بزرگترهاتون با اون همه ادعاهیچ غلطی نمی تونه بکنه

    شمانیم وجبی ها که سهلید.

    این نظام ودولتش حق بوده وهست حق هم همیشه دشمن داشته ولی

    اخرش قدرت محضه

    پس زور بی خود نزنیدچون گندهاتون هم مثل بادبادکند که بایه سوزن می ترکند

    توی این چهارسالاینده به یاری امام زمان و شجاعت رهبری و

    تلاش رییس جمهور و پشتوانه جوونایی مثل من بساط

    بزرگ تاکوچیکتون جمع می شه.ان شا الله


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ